Cauta eveniment
Biletele dumneavoastră sunt ținute în coș timp de 30 de minute. Dacă nu ați finalizat comanda în acest interval, rezervarea este anulată.
Biletul electronic este o modalitate ușoară și sigură de a achiziționa bilete online la evenimente. Odată ce plata a fost efectuată veți primi, prin e-mail, biletul în format electronic. Acesta are valoare de factură și pe baza lui se face accesul la spectacol. Puteți regăsi întotdeauna biletele în secțiunea „contul meu” a site-ului dacă aveți comanda plasată după ce ați intrat în cont.
Sunt acceptate cardurile Visa și MasterCard. În cazul în care vă confruntați cu anumite probleme, vă rugăm să luați legătura cu procesatorul de plăți cu cardul www.netopia-payments.com la adresa de e-mail suport@netopia.ro.
În cazul unei erori a tranzacției, este necesar să apelați la banca la care dețineți cont/card. Informațiile legate de tranzacții nu sunt procesate de www.dynamicticket.ro, site-ul primește doar aprobarea/respingerea comenzii de la banca dumneavoastră, prin procesatorul de plăți.
Veți primi o confirmare privind aprobarea tranzacției pe adresa de e-mail trecută de dumneavoastră în secțiunea de procesare a plății.
Da, doar la evenimentele cu locuri pe scaune. În acest caz, există un plan de sală în care puteți selecta locurile dorite. Excepție pot face cazurile în care organizatorul decide să vândă bilete cu acces general, chiar dacă locația unde se desfășoară are locuri. Pentru evenimentele cu acces general planul de sală nu apare pe site, urmând să selectați doar numărul de bilete dorit.
Dacă toate locurile sunt gri, înseamnă că nu mai sunt bilete disponibile pentru spectacolul respectiv.
Biletele primite pe e-mail sunt documente fiscalizate, prin urmare nu aveți nevoie de factură fiscală. Cu toate acestea, dacă aveți în contabilitatea firmei dumneavoastră nevoie și de factură, solicitați acest lucru pe e-mail la dynamic@ticketstore.ro.
Pentru a beneficia de gratuitate te rugăm să contactezi direct organizatorul evenimentului. Datele companiei organizatoare se regăsesc pe site în partea de jos a descrierii spectacolului.
Prețurile la spectacolele afișate pe site conform înțelegerii între organizatorii de evenimente și agenția de ticketing se pot modifica în orice moment. Drept urmare, nu se acceptă retur pentru biletele achiziționate pe motiv că există în acel moment pe site bilete la un preț mai mic.
În cazul unei anulări, amânări sau schimbarea programului unui eveniment.
Suma returnată va fi suma înscrisă pe bilet. Costurile cu serviciile de intermediere pentru achiziția biletului, taxe pentru procesarea biletului și alte servicii conexe nu se pot returna deoarece aceste servicii au fost oferite cumpărătorului care a beneficiat de acestea.
Dacă un eveniment este anulat cumpărătorul primește retur suma înscrisă pe bilet. Acesta se face automat în contul clientului prin intermediul procesatorului de card.
În caz de amânare sau schimbarea programului unui eveniment sunteți informat pe e-mail.
Adauga adresa de mail pentru a primii noutati legate de evenimentele preferate
Informatii suplimentare
DynamicTicket